دانلود فیلم سینمایی پسرکشی Filicide با لینک مستقیم

فیلم ایرانی پسرکشی به کارگردانی محمدهادی کریمی

لینک های دانلود فیلم با کیفیت 720p , 480p در شبکه نمایش خانگی

دانلود فیلم پسرکشی

مشخصات فیلم :

نام : پسرکشی Filicide 2020 Pesar Koshi
ژانر فیلم : اجتماعی، معمایی
کارگردان : محمدهادی کریمی
نویسنده : محمدهادی کریمی
تهیه کننده : صادق یاری
بازیگران : ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار
کشور : ایران | زبان : فارسی
زمان فیلم : 1 ساعت و 37 دقیقه
سال انتشار : سال ساخت 1398 | اکران آنلاین در سال 1399
کیفیت : HD 1080p , HD 720 , HD 480
حجم : متفاوت بر اساس هر کیفیت

 

 

دانلود رایگان فیلم پسرکشی اینجا کلیک کنید

 

 

تمام بازیگران 
بهاره کیان افشار، ژاله صامتی، آرمان درویش، لیلا اوتادی، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسدالهی، زینب قادری، لیلا زارع، شهناز نصرتی، سهیل قاصدی

داستان فیلم پسرکشی
این فیلم روایتگر داستانی اجتماعی و معمایی است از پیچیدگی ‌های روابط خانواده ای که به خاطر یک باور غلط، دهه ها دچار بحران هستند. ماجراهایی پر فراز و نشیب را در دو دهه 40 و دهه ی 70 روایت میکند و به یک باور غلط که زندگی خانواده ای را برای چند دهه تحت الشعاع قرار میدهد اشاره دارد.

 

درباره فیلم 
پسرکشی ( به انگلیسی: Filicide ) فیلمی به کارگردانی محمدهادی کریمی و تهیه ‌کنندگی صادق یاری محصول سال 1398 است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد. این فیلم که در برنامه اکران نوروزی سینماها قرار داشت و به دلیل تعطیلی کرونایی سینماها نمایش آن به تعویق افتاد، به تازگی اکران آنلاین شده است.

دانلود فیلم پسر کشی

سیاری از مخاطبان این فیلم بازی ژاله صامتی را یکی از نقاط قوت این فیلم دانسته اند و به نظر می رسد صامتی می تواند برای این فیلم یکی از نامزدهای بخش بهترین بازیگران زن باشد. محمدهادی کریمی علاوه بر کارگردانی تجربه نگارش فیلمنامه‌ آثار مهمی چون «برف روی شیروانی داغ» «ایران برگر»، «شمعی در باد» و «انعکاس»، «امشب شب مهتابه» و «کمدی انسانی» را دارد که این فیلم ها به مرور به سایت اضافه خواهد شد.